Countdown

4 February 2014

Pemenang Pertama Peraduan Saya Berjaya: Camillia Tony

Cerita Kejayaan Camillia Tony:

"Tahun 2013 merupakan tahun kenangan paling manis apabila saya berjaya memohon restu dari ibubapa saya untuk menjadi seorang muslim. Dapat mengikuti kelas fardhu ain bersama-sama rakan yang lain. Belajar solat bersama rakan serumah merupakan perkara yang baru, seronok dan bahagia. Rakan-rakan opis yang sentiasa membantu dan memberi dorongan atas ketekadan saya untuk memeluk agama islam memberi seribu makna dalam hidup saya terutama sekali sepanjang tahun 2013. Banyak perkara yang saya pelajari dan juga nasihat yang saya terima dan ambil. Akhirnya saya mengerti erti seorang wanita yang mengenakan hijab. Saya belajar mengenakan hijab untuk menjaga diri sendiri serta keluarga. Kini sudah hampir setahun saya bergelar mualaf. Saya sangat bahagia dan berharap semoga Allah s.w.t menganugerahkan saya kekuatan untuk menempuhi hari-hari yang mendatang."



No comments:

Post a Comment