Countdown

17 June 2015

PAKEJ GOLF (Ground sahaja, tidak termasuk tiket penerbangan)

Salah satu sukan yang dianggap sesuai untuk golongan veteren ini ialah sukan golf. Sukan golf bukan sahaja sejenis permainan yang agak mudah dikendalikan tetapi juga berupaya meningkatkan stamina seseorang.

Sukan golf mempunyai keistimewaan tersendiri dan hanya diketahui oleh mereka yang membabitkan diri dalam sukan ini sahaja. Sukan golf bukanlah sejenis sukan yang lasak yang memerlukan tenaga yang agak kuat berbanding sukan-sukan lain.

Tanggapan sesetengah masyarakat yang beranggapan sukan golf merupakan salah satu sukan yang tidak memenatkan dan hanya sesuai untuk golongan veteran sahaja.

Ramai yang beranggapan sedemikian tetapi sebenarnya sukan golf juga boleh mencergaskan mental dan fizikal seseorang itu melalui pukulan serta perjalanan dari satu kawasan ke satu kawasan yang lain. Sukan tersebut juga dapat mengajar diri kita untuk menjadi lebih penyabar dan berdisplin.

DIkatakan bahawa karakter seseorang pemain boleh dilihat sama ada mereka seorang pemarah atau tidak sabar ketika sedang bermain.

Kini POTO Travel mengadakan pakej Golf untuk peminat tegar aktiviti golf! Anda boleh merasai pengalaman yang berlainan di tempat golf yang lain. Tentu lebih teruja dan seronok bukan?

Untuk info boleh hubungi bahagian FIT di talian 039200 6640 atau klik di sini: http://pototravel.com.my/fitr.php?g=15#fit



No comments:

Post a Comment