Countdown

9 May 2015

BONANZA 7 - Intro



Bonanza 7 kini kembali lagi dengan harga termurah dan berkualiti! Rasai tiupan angin bayu serta dedaunan berguguran sempena musim luruh yang indah dan mendamaikan. Bonanza 7 menawarkan harga ‘early bird’ sehingga 31 Julai 2015.  Dapatkan harga istimewa ini untuk menikmati percutian ke destinasi impian anda bersama keluarga atau rakan-rakan. POTO Travel & Tours menawarkan pelbagai pakej muslim ke destinasi-destinasi unggul untuk perlepasan September hingga Oktober 2015. Antaranya ialah Afrika Selatan, London, Paris, Itali, Eropah Timur, Balkan, Turki, Morocco, Baitulmaqdis, Sepanyol, Australia, New Zealand, China dan beberapa negara di Asia Tenggara yang lain.

Sebagai ejen muslim & 100% milik bumiputera, kami menawarkan:
·      Pengendalian penyediaan makanan HALAL sepanjang pakej pelancongan
·      Penjagaan waktu solat sepanjang perjalanan
·     Penginapan di hotel-hotel 4/5 bintang bagi pakej-pakej percutian di Eropah, China dan Turki
·      Perkhidmatan yang berkualiti serta pegawai yang berdedikasi dan bertanggungjawab
·  Pakej percutian yang diketuai ketua kumpulan yang telah menduduki tiga fasa latihan dalaman iaitu permulaan, Pertengahan dan Lanjutan.
·      Harga yang mampu beli dan berpatutan, tiada harga yang terselindung.

Untuk maklumat lanjut mengenai pakej Bonanza percutian musim luruh, sila layari laman sesawang rasmi POTO Travel & Tours di www.pototravel.com.my atau hubungi Khidmat Pelanggan di 03 – 9200 6640. Tempahan pakej percutian atau sebarang pertanyaan juga boleh dilakukan melalui cawangan-cawangan POTO Travel & Tours yang terdekat! Jom ikut kami melancong!



No comments:

Post a Comment