Countdown

8 January 2015

Selamat Tinggal 2014, Assalamualaikum 2015

Rasanya masih belum terlambat untuk mengucapkan selamat tahun baru. Seperti baru masuk tahun 2014, pejam celik pejam celik, kita sudahpun melangkah ke tahun 2015. Banyak memori dan kenangan indah tidak dapat dilupakan sepanjang tahun 2014. Suka duka, pahit manis, gembira mahupun sedih. Namun itu semuanya asam garam dalam kehidupan.


Bersyukur kepada-Nya, kerana kita masih lagi diberi peluang untuk menghirup dan bernafas di muka bumi ini. Semoga tahun ini akan menjadi lebih baik dari tahun-tahun yang lalu. Dikejutkan dengan berita duka dengan kehilangan MH 370,  kemalangan MH 17 dan QZ 8501 yang meragut ratusan nyawa. Diduga juga dengan bencana banjir yang hampir menghanyutkan di beberapa negeri, namun kita masih bersyukur kerana kita diuji oleh-Nya agar sentiasa mengingatinya dan meminta pertolongan daripada-Nya.

Biarkan segala memori itu disimpan rapi untuk 2014, kita buka lembaran baru untuk mencorakkan kehidupan yang lebih baik pada tahun ini. Rancanglah apa yang terbaik agar sentiasa diredhai-Nya.
Doakan kami POTO Travel agar terus menjadi syarikat bumiputera yang terulung dan dapat berikan terbaik untuk buat pelanggan yang mengikut kami melancong.



Kami daripada pihak POTO Travel ingin mengucapkan jutaan terima kasih yang tak terhingga kepada mereka yang banyak memberi sokongan agar kami terus gah berdiri, Alhamdulillah. Tahun 2014 kami telah menerima anugerah Etihad Airways Outstanding Performance Agent Award 2014 & Vietnam Airlines Top Muslim Package Sales Agent. 


Kemenangan ini bukan sahaja buat kami tetapi juga kepada para pelanggan dan juga business partner yang sentiasa bersama kami. Tanpa anda semua, tidak mungkin kami berada di tempat sekarang. Teruskan berdoa kejayaan kami semua agar sentiasa dapat berikan servis yang terbaik.

Sebagai penghargaan, kami menawarkan harga menarik bagi pakej musim bunga dari April hingga Jun dan juga musim panas pada Julai & Ogos. Harga termurah dan berkualiti yang jangan dilepaskan begitu sahaja, kerana harga promosi "early bird" adalah lebih murah dari harga MATTA Fair.

Harga tawaran ini akan berakhir pada 28 Februari, jadi jom ikut kami melancong ke destinasi impian anda! 

Warnai percutian anda bersama kami!


Layari www.pototravel.com.my
039200 6640
info@pototravel.com.my


No comments:

Post a Comment